צרו קשר

ניהול בגישת ה-BIM

חברי פורום מנהלי נכסים ובינוי שמחנו לפגוש אתכם
במפגש האחרון שהתקיים ב- 28/03/17

את המפגש פתח ירון אופיר, מנכ”ל משרד ירון אופיר מהנדסים, בהרצאה מרתקת על חיזוק מבנים בפני רעידת אדמה, הקשר בין אופי רעידה נתונה לאופי המבנה ומה הכשלים של מבנים ברעידות אדמה. ירון אופיר הסביר כי בעזרת גישות תפקודיות ניתן לשלוט ולצמצם נזקים מרעידות, ולנתב אותם למקומות עדיפים. לסיכום דיבר על הצורך בהגברת קצב שדרוג מבנים קיימים, שיפור ושכלול התהליכים.

אמנון טלר, שותף ויועץ בכיר חטיבת ייעוץ ניהולי של AVIV AMCG דיבר בהרצאתו על גישת LEAN CONSTRUCTION. גישה חדשנית לייעול תהליכי ניהול וביצוע בענף הבניה. אמנון טלר דיבר על עקרונות גישת הלין וכיצד ניתן בעזרתה לצמצם בזבוזים. בהרצאתו הציג כלים של מתודולוגית הלין: VSM ,5S ,FLOW &PULL, ניהול ויזואלי וקאיזן, שבעזרתם ניתן להקטין עלויות ללא פגיעה בתוצאות ואף שיפורן באופן מתמיד.

פרופ’ רפאל זקס, מהפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון, הציג כיצד ניתן ליישם באמצעות שיטת ה-BIM חדשנות בניהול פרויקטים בענף הבניה ותשתיות. בהרצאתו הציג פרופ’ זקס את החשיבות בשיתוף מידע בניהול בנייה ואת התועלת הכלכלית שיביא שימוש בתקן BIM.

את המפגש חתם יובל ונגר,מייסד ונשיא עמותת נגישות בישראל. בהרצאתו הציג את התנאים שמגדירים ארגון נגיש: ברמת הנגישות הפיזית ונגישות השירות.

עוד מהארוע